ΡΩΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

15/recent/ticker-posts

Πανακότα με γιαούρτι

panakota-giaourti

Πανακότα με γιαούρτι από την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου! Απολαύστε την ελαφριά και βελούδινη γεύση της πανακότας που ταιριάζει τέλεια µε γλυκό του κουταλιού.

Υλικά Συνταγής
  • 500 ml κρέμα γάλακτος
  • 500 γραμ. στραγγιστό γιαούρτι
  • 1/2 φλ. ζάχαρη
  • 7 φύλλα ζελατίνης (x 2 γραμ.)
  • ξύσμα από 1 ακέρωτο βιολογικό πορτοκάλι
  • 1 κ.γλ. εκχύλισμα βανίλιας ή 1 μπαστουνάκι βανίλιας
  • γλυκό κουταλιού πορτοκάλι για το σερβίρισμα (ή άλλο γλυκό του κουταλιού)
Εκτέλεση

Η πανακότα με γιαούρτι είναι μια ελαφριά παραλλαγή της αυθεντικής ιταλικής συνταγής. Για να φτιάξουμε την πανακότα με γιαούρτι...
  1. Βάζουμε πρώτα τη ζελατίνη σε µπολ και καλύπτουµε µε κρύο νερό. Αφήνουμε για 5΄-10΄ να μουλιάσει καλά και να φουσκώσει.
  2. Σε ένα µπολ βάζουμε το γιαούρτι και τη μισή κρέµα γάλακτος.
  3. Με σύρµα τα ανακατεύουµε να ομογενοποιηθούν.
  4. Βάζουμε σε κατσαρόλα την υπόλοιπη κρέμα, τη ζάχαρη, τη βανίλια (αφού τη σχίσουμε στη μέση κι αφαιρέσουμε τον καρπό της) και το ξύσμα κι ανακατεύουμε να λιώσει καλά η ζάχαρη και να ζεσταθεί το μείγμα, χωρίς όμως να βράσει. Το αποσύρουμε από τη φωτιά.
  5. Στραγγίζουμε καλά τις ζελατίνες και τις προσθέτουµε στο ζεστό μείγμα. Ανακατεύουµε πολύ καλά, να λιώσουν. Αφήνουμε το μείγμα για 10΄ να γίνει χλιαρό και το προσθέτουµε στο κρύο µίγµα γιαουρτιού και κρέµας γάλακτος λίγο-λίγο και πάντα ανακατεύοντας µε σύρµα, να ομογενοποιηθεί.
  6. Το βάζουμε σε μια μεγάλη φόρμα για ζελέ ή σε 8 ατομικά φορµάκια και το αφήνουµε στο ψυγείο να κρυώσει καλά και να σταθεροποιηθεί, για περίπου 3 ώρες.
  7. Αφού παγώσει, το ξεφορμάρουμε (βουτώντας τη φόρµα σε ζεστό νερό) και γαρνίρουμε την πανακότα µε γλυκό του κουταλιού.
Διατροφικό σχόλιο του Αναστάσιου Παπαλαζάρου*

«Δροσερό γλυκό που ικανοποιεί πλήρως και τους πιο απαιτητικούς γλυκατζήδες. Με μέτρο όμως γιατί έχει υψηλή θερμιδική αξία και υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και χοληστερόλη. Αν θέλετε να μειώστε την πρόσληψη θερμίδων και λιπαρών προτιμήστε τις light εκδοχές της κρέμας γάλακτος και του γιαουρτιού. Αποτελεί, λόγω των γαλακτοκομικών που περιέχει πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου και βιταμινών του συμπλέγματος Β.»

*Δρ. Αναστάσιος Παπαλαζάρου
Διαιτολόγος –Διατροφολόγος

**Η θερμιδική κάλυψη και η σύσταση μακροστοιχείων γίνεται κατά προσέγγιση κι αφορά μια μερίδα της συνταγής.

*Υπολογίστε στην παρασκευή τον επιπλέον χρόνο παγώματος



argiro.gr