ΡΩΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

15/recent/ticker-posts

Εργαζόμενοι ΟΑΣΘ: Ζητούν να δοθεί προτεραιότητα στον εμβολιασμό τους

ergazomenoi-oasth-zitoyn-na-dothei-proteraiotita-ston-emboliasmo-toys

Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ

Να εμβολιαστούν το συντομότερο δυνατό οι οδηγοί των αστικών λεωφορείων για να «μην αποτελούν αιτία διασποράς του COVID-19» ζητά με ανακοίνωσή του το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΘ.

Όπως αναφέρει "οι εργαζόμενοι στην αστική συγκοινωνία της πόλης μας είναι στην πρώτη γραμμή κινδύνου" και ήδη υπάρχουν απώλειες με κρούσματα κορωνοϊού, ενώ αρκετοί έχουν μπει σε καραντίνα.

Παράλληλα κατηγορεί την διοίκηση ότι με τις ενέργειές της όπως πχ με χρήση λεωφορείων χωρίς παράθυρα, θέτει «2.000 εργαζόμενους και τις οικογένειές τους σε κατάσταση αβεβαιότητας και σύγχυσης».

Ακολουθεί η πλήρης ανακοίνωση: "Οι εργαζόμενοι στην Αστική Συγκοινωνία της πόλης μας, βρισκόμενοι κι εμείς μαζί με άλλες κατηγορίες εργαζομένων στην πρώτη γραμμή κινδύνου από την έναρξη και εξάπλωση της πανδημίας και στην χώρα μας, προβαίνουμε διαρκώς σε σειρά αιτημάτων ζητώντας την λήψη πρόσθετων μέτρων τόσο για τους εργαζόμενους αλλά και κατ’ επέκταση του επιβατικού κοινού.

Παρόλες τις προσπάθειες που έχουν καταβληθεί από την πλευρά του Συνδικάτου για να δοθεί προτεραιότητα στους εργαζόμενους των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για εμβολιασμό δεν υπήρχε καμία ανταπόκριση από την πλευρά του Υπουργείου Υγείας και τον Ε.Ο.Δ.Υ.

Η άμεση επαφή με το επιβατικό κοινό στις ειδικότητες των οδηγών και των ελεγκτών καθιστούν επιτακτική την ανάγκη διάθεσης εμβολίων για τους εργαζόμενους ώστε να μην αποτελούν αιτία διασποράς του COVID-19.

Ήδη νόσησαν δεκάδες εργαζόμενοι, εκατοντάδες τέθηκαν σε καραντίνα – κατά διαστήματα – ενώ θρηνήσαμε και απώλειες.

Αναρωτιόμαστε τι πραγματικά θα συμβεί με την σταδιακή άρση των μέτρων κατά της πανδημίας και την επακόλουθη αύξηση των μετακινούμενων πολιτών με τα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Η Διοίκηση του Ο.Α.Σ.Θ., αντί να στοχεύει και να ενεργεί για την αύξηση των κυκλοφορούντων λεωφορείων – ακόμη δεν κατάφερε να προσεγγίσει τα κυκλοφορούντα που παρέλαβε κατά τον διορισμό της – για την τοποθέτηση προστατευτικών πλέξιγκλας  της καμπίνας του οδηγού, την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, την αύξηση μέτρων διασφάλισης της δημόσιας υγείας – στην Αθήνα  αποτράπηκε η κυκλοφορία λεωφορείων χωρίς παράθυρα εδώ επιτρέπονται – αντιθέτως με υπερβάλλον ζήλο στρέφεται κατά των εργαζομένων με συνεχείς μονομερείς βλαπτικές ενέργειες, θέτοντας 2.000 εργαζόμενους και τις οικογένειές τους σε κατάσταση αβεβαιότητας και σύγχυσης και μάλιστα την στιγμή που εμείς οι εργαζόμενοι δίνουμε τον αγώνα του κοινωνικού μας έργου εν μέσω πανδημίας.

Άραγε ο καθ΄ύλην Αρμόδιος Υπουργός Μεταφορών – για θέματα του Ο.Α.Σ.Θ. – γνωρίζει την κατάσταση που εξελίσσεται εδώ στην πόλη μας;

Γιατί επιτρέπει σε φορείς ευθύνης του να γίνεται διαχωρισμός μεταχείρισης εργαζομένων;

Άλλη κατηγορία πολιτών και εργαζομένων είμαστε στην Θεσσαλονίκη;

Δυστυχώς και οι τοπικοί Βουλευτές της Κυβέρνησης σιωπούν….. ".


typosthes.gr