ΡΩΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

15/recent/ticker-posts

Θεσσαλονίκη: Σχέδιο να γίνει η Καλαμαριά τουριστικός προορισμός

hessaloniki-shedio-na-ginei-i-kalamaria-toyristikos-proorismos

Για την τουριστική προβολή μεριμνά ο δήμος Καλαμαριάς με συνέργειες και έμφαση σε παραλιακό μέτωπο, Κόδρα, γαστρονομία

Να γίνει ένας τουριστικός προορισμός στοχεύει η Καλαμαριά. Το μεγάλο παραλιακό της μέτωπο, η πλαζ Αρετσούς, η μαρίνα, το πρώην στρατόπεδο Κόδρα είναι μερικά μόνο από τα σημεία που αν αναδειχθούν θα μπορούσαν να αλλάξουν την εικόνα της.

Με πρωτοβουλία του ο δήμος Καλαμαριάς αποφάσισε να συστήσει μία Επιτροπή Εξωστρέφειας και Τουρισμού, να αναθέσει το επιχειρησιακό σχέδιο της τουριστικής προβολής και ανάπτυξης της Καλαμαριάς, για το 2021, στην Tourism Plus και να προχωρήσει σε στρατηγική συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, την Marketing Greece, την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, τον Οργανισμό Τουρισμού και τον Δήμο Θεσσαλονίκης, με στόχο τον συντονισμό των ενεργειών και τις συνέργειες.

«Να δώσουμε στην Καλαμαριά μια θέση στους ταξιδιωτικούς προορισμούς»

«Είναι καιρός να βγούμε από την εσωστρέφεια και να δώσουμε στην Καλαμαριά τη θέση που της αξίζει ανάμεσα σε σπουδαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς. Το οραματιστήκαμε και θα το πετύχουμε» δήλωσε ο Δήμαρχος Καλαμαριάς, κ. Γιάννης Δαρδαμανέλης.

Όπως ανέφερε ο κ. Δαρδαμανέλης στον «Τύπο Θεσσαλονίκης»: «η Επιτροπή Εξωστρέφειας και Τουρισμού με την συνεργασία της εταιρείας του κ. Νίκου Σαπουντζή, που κάνει σοβαρό έργο στον τομέα της, θα βοηθήσει ώστε να μπουν οι βάσεις για νέο τουριστικό προϊόν στην Καλαμαριά. Θέλουμε τουρίστες που θα έρχονται πχ από την Γερμανία, τα Βαλκάνια ή και εσωτερικοί τουρίστες από άλλες περιοχές της Ελλάδας να επισκέπτονται και την Καλαμαριά».

Σημείωσε πως «θα δοθεί έμφαση σε χώρους όπως το παραλιακό μέτωπο του δήμου και το πρώην στρατόπεδο Κόδρα. Θα γίνει προσπάθεια να προβληθεί η φυσική ομορφιά του τόπου, ο πολιτισμός του και η παράδοσή του. Παράλληλα θα τονιστεί πως η περιοχή διαθέτει ποιοτικά εμπορικά καταστήματα και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Θα προσπαθήσουμε να συνδυάσουμε όλα αυτά τα πλεονεκτήματα και παράλληλα να προωθηθούν και ηλεκτρονικές εφαρμογές».

Σημειώνεται πως η περιοχή πέρα από το παραλιακό μέτωπο, διαθέτει αθλητικές υποδομές, ενώ πλούσια είναι και η γαστρονομία της καθώς οι πρώτοι της κάτοικοι ήταν πρόσφυγες, οι οποίοι έφεραν τη δική τους κουζίνα, ποντιακή και μικρασιάτικη.

Και οι πολίτες συμμετέχουν

Μεγάλο στοίχημα στο όλο πρότζεκτ είναι η επιλογή και διατύπωση του Brand name, που θα συνοδεύει την Καλαμαριά στους νέους ορίζοντες που ανοίγονται μπροστά της. Σ’ αυτό το κομμάτι, πρωταγωνιστικό ρόλο θα παίξουν οι ίδιοι οι δημότες, οι οποίοι μέσω ερωτηματολογίου θα βοηθήσουν στην δημιουργία του.

Σε βάθος τριετίας

Αναφορικά με την χρονική διάρκεια του σχεδίου ο κ. Δαρδαμανέλης ανέφερε στον "Τύπο Θεσσαλονίκης" πως «θα επεκταθεί σε βάθος τριετίας». «Οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει και τα πρώτα αποτελέσματα, οι πρώτες εφαρμογές, θα φανούν μετά από ενάμιση μήνα», δήλωσε ο δήμαρχος Καλαμαριάς.

Όσο για την συνεργασία με την Tourism Plus θα είναι με συμβάσεις 2-3 μηνών. Η εταιρεία στο πλαίσιο της συνεργασίας της για την τουριστική ανάπτυξη του δήμου θα πραγματοποιήσει και SWOT Analysis για την περιοχή.


typosthes.gr