ΡΩΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

15/recent/ticker-posts

Οι… παγίδες των social media στον αθλητισμό!

oi-pagides-ton-social-media-ston-athlitismo

Διάφοροι επιτήδειοι ή απλά άτομα που δεν καταλαβαίνουν τι κάνουν, προκαλούν τεράστια προβλήματα στους ανθρώπους του αθλητισμού!

Τα social media είναι το φαινόμενο της εποχής μας. Έχουν αντικαταστήσει πολλές πηγές ενημέρωσης-πληροφόρησης και χρησιμοποιούνται από άτομα κάθε χώρου για να αλληλεπιδρούν. Είτε με γνωστούς, είτε με φίλους, είτε με θαυμαστές αν μιλάμε για ανθρώπους του αθλητισμού. Ή ακόμη και για το κέρδος, στοιχείο που επίσης είναι σημείο των καιρών μας. Αν απλά αναλογιστεί κανείς τα κέρδη που έχουν αθλητές όπως ο Κριστιάνο Ρονάλντο ή ο Λεμπρόν Τζέιμς μέσω μιας διαφήμισης στους προσωπικούς τους λογαριασμούς, αρκεί για να γίνει κατανοητή η δύναμη των social media.

Όπου υπάρχει τέτοια δύναμη, βέβαια, πάντα υπάρχουν και επιτήδειοι. Άτομα που θέλουν να εκμεταλλευτούν μια κατάσταση ή απλά αυτοί που δεν αντιλαμβάνονται στην πραγματικότητα το κακό που κάνουν, θεωρώντας πως… σπάνε πλάκα.

Πρόσφατο παράδειγμα η αντίδραση της ΑΕΚ για να βρεθεί αυτός που κρύβεται πίσω απ’ τον ψεύτικο λογαριασμό του Μανόλο Χιμένεθ. Ο οποίος μέσω του λογαριασμού αυτού, συνομιλούσε με ποδοσφαιριστές και άτομα της ΑΕΚ, σα να ήταν ο Ισπανός τεχνικός!

Μικρό το κακό ίσως να σκεφτείτε. Δεν είναι όμως. Επειδή το παρελθόν μας έχει αποδείξει πως η κατάσταση μπορεί να ξεφύγει. Στο εξωτερικό υπάρχουν άπειρα παραδείγματα για το συγκεκριμένο γεγονός. Με λογαριασμούς που υποτίθεται πως ανήκαν σε έναν αθλητή, να συνομιλούν με συμπαίκτες ή με άλλα άτομα της ομάδας και εν συνεχεία να βλέπουν το φως της δημοσιότητας διάλογοι που στοίχισαν μέχρι και ολόκληρα συμβόλαια.

Ακόμη και στην Ελλάδα δυστυχώς υπήρξαν τέτοια φαινόμενα, πολύ χειρότερα από απλές απόπειρες να συνομιλήσει κάποιος με… κατά φαντασία συμπαίκτες του. Fake προφίλ αθλητών στο παρελθόν, φλέρταραν γυναίκες χωρίς φυσικά να ξέρει τίποτα ο αθλητής που ξαφνικά ερχόταν αντιμέτωπος με παράπονα ή αντιδράσεις, χωρίς να γνωρίζει γιατί! Καταστάσεις που μπορούν να καταστρέψουν μέχρι και την οικογενειακή γαλήνη των επαγγελματιών αθλητών, απλά και μόνο επειδή κάποιος πιστεύει πως κάνει πλάκα με αυτό τον τρόπο!

Φυσικά, η αλληλεπίδραση είναι κάτι που ακόμη και τα αληθινά accounts διάσημων ποδοσφαιριστών ή καλαθοσφαιριστών κτλ, πρέπει να προσέχουν ιδιαίτερα. Διότι πολλές φορές αντιδρούν ή μοιράζονται μια σκέψη που δεν περνά απ’ το μυαλό τους πως θα επηρεάσει ή θα έχει τόση απήχηση.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, πως οι μεγαλύτερες ομάδες στον πλανήτη, αλλά και στην Ελλάδα, έχουν κάνει ειδικά σεμινάρια διαχείρισης των social media στους αθλητές και συνολικά τα μέλη των ομάδων. Στο εξωτερικό, μάλιστα, προβλέπεται ακόμη και στα συμβόλαια των παικτών πως τα social media θα πρέπει να τα χειρίζεται εταιρεία που θα καθορίσει το κλαμπ ή πως θα πρέπει να δίνεται έγκριση απ’ την ομάδα πριν την οποιαδήποτε αλληλεπίδραση!


newsbomb.gr