ΡΩΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

15/recent/ticker-posts

Άγρια Εγκλήματα πάθους ομοφυλοφιλικού έρωτα που συγκλόνισαν το Πανελλήνιο

agria-egklimata-pathoys-omofylofilikoy-erota-poy-sygklonisan-to-panellinio

Πολύ συχνά το Πανελλήνιο συνταράσσεται από δολοφονίες και στυγερά εγκλήματα που όπως το αίμα των θυμάτων αφήνει το στίγμα του δύσκολα ξεχνιούνται από το μυαλό και τη συνείδηση του κόσμου.

Τα πιο σοκαριστικά εγκλήματα βέβαια είθισται να είναι τα σεξουαλικά που διακρίνονται για τη βιαιότητα και τη μανία των δραστών τους.

Πολλά από αυτά είχαν πρωταγωνιστές ομοφυλόφιλους άντρες με τα περισσότερα να γίνονται ουκ ολίγες φορές ακόμα και σήμερα θέμα συζήτησης.

agria-egklimata-pathoys-omofylofilikoy-erota-poy-sygklonisan-to-panellinio

Το πρώτο γκέι έγκλημα που σόκαρε την ελληνική κοινωνία ήταν η υπόθεση του Χρήστου Ρούσου ή αλλιώς «Άγγελου», όπως ονομάστηκε η ταινία του Κατακουζηνού που βασίστηκε στην ιστορία, στα τέλη της δεκαετίας του ’70.

Στις 7 Απριλίου του 1976, ο 19χρονος ναύτης Χρήστος Ρούσος σκότωσε τον εραστή του Ανέστη Παπαδόπουλο, επειδή, όπως υποστήριξε, προσπάθησε να τον ωθήσει στην πορνεία.

Η πράξη του χαρακτηρίστηκε «έγκλημα πάθους» και σόκαρε την κοινωνία, η οποία ήρθε για πρώτη φορά αντιμέτωπη με την ομοφυλοφιλία. Η υπόθεση πήρε μεγάλες διαστάσεις, απασχόλησε για πολλούς μήνες την κοινή γνώμη και η δίκη του Ρούσου συγκέντρωσε τεράστιο ενδιαφέρον. Ο ίδιος υποστήριξε ότι ο Παπαδόπουλος, με τον οποίο διατηρούσε ερωτικό δεσμό, προσπάθησε με πιεστικό τρόπο να τον στρέψει στον πληρωμένο έρωτα, εκδοχή που η οικογένεια του θύματος αμφισβήτησε έντονα.

«Με τον Ανέστη ζούσαμε σχεδόν δυο χρόνια μαζί. Τον τελευταίο χρόνο με πίεζε να γίνω τραβεστί και να κάνω πιάτσα στη Συγγρού. Δεχόμουν τρομερή πίεση. Ήταν και ο στρατός την ίδια περίοδο, άλλη πίεση από εκεί. Δεν μου είχε περάσει από το μυαλό να κάνω κάτι κακό. Αλλά δεν μπορούσα να αντέξω και την πίεση από τον Ανέστη.

Ο οργανισμός μου αντιδρούσε. Την πρώτη φορά που μου το είπε σαν αστείο, του έριξα ένα χαστούκι. Όταν η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο και δεν μπορούσα να αντέξω, σκέφτηκα να φύγω, να εξαφανιστώ, να πάω στη Μύκονο.

Κι εκείνο το βράδυ, που είχα αποφασίσει να φύγω χωρίς να το ξέρει ο Ανέστης, έγινε το αναπάντεχο. Κάποια στιγμή μ’ έσπρωξε βίαια όταν του ζήτησα να κάνω ενεργητικό έρωτα και με πολύ άγριο τρόπο μου είπε «εσύ θα γίνεις γυναίκα.

Τελείωσε». Κι εκεί έγινε το μπαμ. Αν δεν τρελαινόμουν εκείνη τη στιγμή, αν δεν τον σκότωνα, θα είχα φύγει, θα με είχαν πιάσει, θα γινόμουν λιποτάκτης. Εκείνη τη στιγμή όλα ανατράπηκαν. Τρελάθηκα. Έγινα ένας άλλος Χρήστος. Και γι’ αυτό λέω συνεχώς πως ό, τι έγινε δεν το έκανα εγώ. Και δεν έπαψα ποτέ να αγαπώ τον Ανέστη», είχε δηλώσει ο Χρήστος.

Ο Χρήστος Ρούσος καταδικάστηκε σε ισόβια για την πράξη του και οδηγήθηκε στο πιο σκληρό σωφρονιστικό ίδρυμα της εποχής, τις φυλακές της Κέρκυρας απ’ όπου αποφυλακίστηκε το 1990 μετά από υπογραφή του τότε Προέδρου της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Καραμανλή.

Ο ανεξιχνίαστος φόνος του συγγραφέα, Κώστα Ταχτσή

27 Αύγουστου 1988. Η Ελπίδα Αρτέμη ανησύχησε για τον αδελφό της, τον γνωστό συγγραφέα Κώστα Ταχτσή, καθώς για δύο μέρες δεν σήκωνε το τηλέφωνό του. Ένιωθε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Μπαίνοντας στο σπίτι του στον Κολωνό, οι υποψίες της επιβεβαιώθηκαν με τον χειρότερο τρόπο. Ο συγγραφέας που έγραψε το θρυλικό «Τρίτο στεφάνι», ήταν νεκρός πάνω στο κρεβάτι του σε πλάγια θέση. Ήταν γυμνός και φορούσε ξανθιά γυναικεία περούκα, τα νύχια του ήταν βαμμένα κόκκινα, ενώ δίπλα στο κρεβάτι του ήταν πεταμένα γυναικεία ρούχα. Αιτία θανάτου, ήταν ο στραγγαλισμός.

Το πρώτο γκέι έγκλημα που σόκαρε την ελληνική κοινωνία ήταν η υπόθεση του Χρήστου Ρούσου ή αλλιώς «Άγγελου», όπως ονομάστηκε η ταινία του Κατακουζηνού που βασίστηκε στην ιστορία, στα τέλη της δεκαετίας του ’70.


«Τον είδα κατά το σούρουπο να έρχεται με το αυτοκίνητό του, ήταν ντυμένος γυναίκα και φορούσε περούκα. Συνοδευόταν από έναν νεαρό. Μετά από ώρα, ο νεαρός έφυγε από το σπίτι. Ο συγγραφέας ξαναβγήκε, γύρισε αργότερα με άλλον νεαρό, που έφυγε και εκείνος. Σε λίγη ώρα βλέπω νέο πρόσωπο να τον συνοδεύει. Αυτός ήταν γύρω στα 35 με μουστάκι, καλοντυμένος. ήταν 4:30 με 5:00 τα ξημερώματα», ανέφερε γείτονας του θύματος.

Για τη δολοφονία κυκλοφόρησαν διάφορα σενάρια.

Το πρώτο είναι η ληστεία μετά φόνου. Η απλούστερη εκδοχή ήταν ότι ο δολοφόνος ήταν ένας άπειρος ληστής που έκανε άνω κάτω το σπίτι για να βρει χρήματα. Δεν αναγνώρισε την αξία των έργων τέχνης τα οποία είχε ο συγγραφέας στο σπίτι του και αρκέστηκε στο να αρπάξει ένα βίντεο, που εκείνη την εποχή είχε μεγάλη αξία. Πριν φύγει, σκότωσε τον συγγραφέα.

Σενάριο δεύτερο. Ατύχημα. Κάποια οικεία πρόσωπα που γνώριζαν τις σεξουαλικές ιδιαιτερότητες του Ταχτσή, υποστήριξαν ότι η δολοφονία του μπορεί να ήταν ατύχημα το οποίο συνέβη κατά τη σεξουαλική πράξη. Στο σαδομαζοχιστικό σεξ, η διαφορά της δολοφονικής ενέργειας από το ατύχημα είναι δυσδιάκριτη. Υπάρχει περίπτωση ο δολοφόνος να στραγγάλισε κατά λάθος τον συγγραφέα, στην προσπάθειά του να τον ερεθίσει κατά την πράξη. Αυτή η εκδοχή συγκέντρωνε και τις πιο πολλές πιθανότητες.

Σύμφωνα με το τρίτο σενάριο, ο δολοφόνος ήθελε να «κλείσει το στόμα» του Ταχτσή. Το σενάριο της φίμωσης του συγγραφέα έχει δύο σκέλη. Κάποιοι υπέθεσαν ότι ο δολοφόνος ήταν παλιός του εραστής, που ήθελε να διατηρήσει κρυφή τη σχέση τους. Άλλοι είπαν ότι ήταν κάποιος ο οποίος φοβόταν τις αποκαλύψεις, που ετοιμαζόταν να κάνει ο συγγραφέας στο καινούριο του βιβλίο, για την κρυφή του ζωή και τις επαφές του και θα προκαλούσε σοκ στην κοσμική Αθήνα.

Τριάντα χρόνια μετά, η δολοφονία Ταχτσή παραμένει ακόμα ανεξιχνίαστη.

Γενάρη του 1998 σε δασική έκταση στο Κάτω Γραμματικό Πέλλας ένας δασοφύλας βρίσκει το πτώμα ενός άντρα. Είχε μία σφαίρα στο κεφάλι από κυνηγετικό όπλο, ενώ ο δράστης, θέλοντας να εξαφανίσει τα ίχνη, έβαλε φωτιά στο πτώμα, από το οποίο, επιπλέον, έλειπαν τα δάχτυλα των χεριών. Αυτό καθιστούσε επί χρόνια ανέφικτη την ταυτοποίησή του, με συνέπεια οι έρευνες να βρίσκονται στο «σκοτάδι».

Την άκρη του νήματος για τη στυγερή δολοφονία βρήκε το 2016, 18 χρόνια μετά την τέλεση του εγκλήματος, η ειδική ομάδα έρευνας ανεξιχνίαστων εγκλημάτων (cold case) της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης, όταν, με τη βοήθεια και της τεχνολογίας, ταυτοποιήθηκε το θύμα, που ήταν ένας 23χρονος από τη Βόρεια Ήπειρο, σεσημασμένος για ναρκωτικά. Αξιοποιώντας -στη συνέχεια- ένα «ορφανό» αποτύπωμα που βρέθηκε στη σακούλα η οποία βρισκόταν στο κεφάλι του θύματος. οι αστυνομικές Αρχές έφτασαν στα ίχνη του 53χρονου εμπόρου και τον συνέλαβαν με ένταλμα του ανακριτή Έδεσσας.

Το 2017 κρίθηκε ένοχος και φυλακίστηκε, ενώ συγγενικό πρόσωπο του θανόντος «φώναζε» πως αιτία του φόνου ήταν οι διαμάχες που είχε το ζευγάρι για οικονομικά θέματα.

agria-egklimata-pathoys-omofylofilikoy-erota-poy-sygklonisan-to-panellinio


Νίκος Σεργιανόπουλος: Τον σκότωσε ο εφήμερος εραστής με 21 μαχαιριές

Τετάρτη 7.40 το πρωί της 4ης Ιουνίου του 2008. Μετεώρων 14 στο Παγκράτι. Ο γνωστός ηθοποιός Νίκος Σεργιανόπουλος, ο ζεν πρεμιέ της ελληνικής τηλεόρασης, έχει βρεθεί κατακρεουργημένος με 21 μαχαιριές, μέσα στο διαμέρισμά του στο Παγκράτι. Η είδηση μεταδίδεται αστραπιαία και αναστατώνει τον καλλιτεχνικό κόσμο και όχι μόνο. Ακόμα πιο σοκαρισμένη ήταν η αλλοδαπή οικιακή βοηθός, η οποία είχε πάει λίγο μετά τις 7 το πρωί στο σπίτι για να δουλέψει, όπως έκανε κάθε φορά και είχε βρει τον ηθοποιό σφαγμένο και πνιγμένο στα αίματα- ένα αποτρόπαιο θέαμα.

Όπως αναφέρει ο Πάνος Σόμπολος στο βιβλίο του «Τα εγκλήματα που συγκλόνισαν την Ελλάδα», ο 56χρονος ηθοποιός ήταν πεσμένος στο σαλόνι ολόγυμνος και κατασφαγμένος. Έφερε τραύματα από μαχαίρι, στον λαιμό τη θωρακική χώρα, την κοιλιά και την ωμοπλάτη, ενώ η σορός έφερε επιπλέον και αμυντικά τραύματα στα χέρια, πράγμα που σημαίνει ότι το θύμα είχε παλέψει με τον δράστη, χωρίς όμως να καταφέρει να του ξεφύγει.

Στην ιατροδικαστική έκθεση αναφέρεται ανάμεσα στα άλλα: «Το πτώμα βρέθηκε γυμνό επί του δαπέδου σε ύπτια θέση και κάμψη των γονάτων. Η πρόσθια επιφάνεια του σώματος φέρει μεγάλη ποσότητα ξηρού αίματος και μικρών αιμοπηγμάτων». Σε άλλο σημείο αναφέρει: «Ελήφθησαν αίμα και ούρα για τοξικολογική εξέταση.

Διαπιστώθηκε:

  1. στο βιολογικό υλικό η παρουσία κοκαΐνης και μεταβολιτών της
  2. στο βιολογικό υλικό η παρουσία αναλγητικού φαρμάκου
  3. στα ούρα η παρουσία αντικαταθλιπτικού φαρμάκου καθώς και αντιψυχωσικά και βλεννολυτικά φάρμακα
  4. στα ούρα η παρουσία προϊόντων μεταβολισμού της κάνναβης. Και καταλήγει: «Αιτία θανάτου πολλαπλά τραύματα του λαιμού του θώρακος και της κοιλιάς δια νύσσοντος άμα και τέμνοντος οργάνου προκληθέντα».

Το μαχαίρι που χρησιμοποίησε ο δράστης βρέθηκε στο συρτάρι της κουζίνας πλυμένο, σκουπισμένο και με στραβωμένη τη λάμα. Από τη διερεύνηση των χώρων παρατηρήθηκαν αιματηρά πελματικά αποτυπώματα γυμνού ποδιού στον χώρο, από το σημείο όπου βρέθηκε πεσμένος ο ηθοποιός, έως και το μπάνιο. Επίσης εντοπίστηκαν ίχνη αίματος στην κουρτίνα της μπανιέρας, στον νιπτήρα και σε μια πετσέτα, κάτι που σημαίνει ότι ο δράστης είχε επιχειρήσει να πλύνει και να σκουπίσει τα αποτυπώματα του.

Είχαν ερευνηθεί όλοι οι χώροι, πράγμα που προκύπτει από τα συρτάρια και από τα αντικείμενα στα ράφια και τις ντουλάπες που ήταν πεσμένα στο πάτωμα. Έλειπαν το κινητό τηλέφωνο του ηθοποιού και οι δύο υπολογιστές του.

Κατά την έρευνα βρέθηκαν ακόμα και διάφορες ποσότητες λευκής και καφέ σκόνης, καθώς και ποσότητα φυτική ουσίας, οι οποίες στάλθηκαν στο Γενικό Χημείο του Κράτους για εξέταση, προκειμένου να εξακριβωθεί αν επρόκειτο για ναρκωτικές ουσίες. Ως προς την είσοδο του διαμερίσματος, διαπιστώθηκε ότι αυτή ήταν παραβιασμένη όχι απ’ έξω, αλλά από μέσα, πράγμα που καταδεικνύει ότι δράστης και θύμα είχαν εισέλθει μαζί ή είχαν ραντεβού στο σπίτι του ηθοποιού.

Διερευνήθηκε επίσης το αυτοκίνητο του αγαπημένου ηθοποιού, ένα Audi, καθώς επίσης και το σκάφος του με το όνομα «ΠΕΤΡΟΣ- ΕΛΕΝΑ», όπου ανάμεσα στα άλλα βρέθηκαν και υπολείμματα ουσιών που στάλθηκαν για εξέταση. Ζητήθηκε και άρση του απορρήτου των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων του για να διαπιστωθεί με ποιον ή με ποιους είχε συνομιλήσει τις τελευταίες ώρες.

Δεκάδες άτομα κλήθηκαν στην ασφάλεια και εξετάστηκαν, τα περισσότερα από αυτά αλλοδαποί. Από την προανάκριση προέκυψε ότι ο Σεργιανόπουλος ήταν χρήστης ναρκωτικών και συνήθιζε να συνάπτει εφήμερες ερωτικές σχέσεις με αλλοδαπούς άντρες, τους οποίους γνώριζε τυχαία σε διάφορες περιοχές της Αθήνας και τους προσκαλούσε σπίτι του για ερωτικές συνευρέσεις.

Οι μέρες και οι εβδομάδες περνούσαν χωρίς οι εκτεταμένες έρευνες της ασφάλειας στις πλατείες της Αθήνας, όπου βρίσκονται τα στέκια των ατόμων που διατίθενται για εφήμερες φιλίες, να φέρνουν κάποιο αποτέλεσμα. Όλοι πίστευαν τότε, ότι κι αυτό το έγκλημα θα έμενε ανεξιχνίαστο σαν του συγγραφέα Κώστα Ταχτσή, επειδή από το σπίτι του ηθοποιού περνούσαν αρκετοί εφήμεροι φίλοι. Πενήντα μια ημέρες όμως μετά τη δολοφονία η ασφάλεια κατόρθωσε να εξιχνιάσει το έγκλημα και να συλλάβει τον δράστη.

Όπως ανακοινώθηκε, επρόκειτο για τον Γεωργιανό Ντέιβιντ Μουρτικνέλι 30 χρόνων, ο οποίος έμενε παράνομα στη χώρα μας. Στην ασφάλεια όπου οδηγήθηκε ομολόγησε ότι αυτός είχε σκοτώσει τον Σεργιανόπουλο, επειδή ο ηθοποιός του ζήτησε κατά τη σεξουαλική επαφή να έχει παθητικό ρόλο, ισχυρισμός που σύμφωνα με τον Πάνο Σόμπολο υπάρχει σε πολλά αυτού του είδους εγκλήματα.

Ο Γεωργιανός είπε ότι τις πρώτες πρωινές ώρες της 4ης Ιουνίου του 2008, ενώ βρισκόταν στην πλατεία Βικτωρίας με σκοπό να πάει στο Πέραμα, όπου δούλευε, συναντήθηκε με τον Σεργιανόπουλο, ο οποίος του πρότεινε να κάνουν χρήση κοκαΐνης μέσα στο αυτοκίνητό του. Αφού μπήκαν μέσα, ο ηθοποιός του πρότεινε να πάνε στο σπίτι του και να κάνουν εκεί χρήση κοκαΐνης με την ησυχία τους, πράγμα που δέχτηκε ο Μουρτικνέλι.

Ο Σεργιανόπουλος του είπε μάλιστα ότι θα καλούσαν και κοπέλες και θα περνούσαν πολύ καλά όλοι μαζί. Έτσι, ξεκίνησαν για το Παγκράτι. Καθ’ οδόν ο ηθοποιός σταμάτησε σε μαγαζί η κάμερα του οποίου τον δείχνει να αγοράζει μπίρες και τσιγάρα. Όταν έφτασαν στο διαμέρισμα κάθισαν στο καθιστικό και έκαναν χρήση ναρκωτικών. Στη συνέχεια πέρασαν στο σαλόνι και όπως είχε πει ο ηθοποιός, επρόκειτο να έλθουν από ώρα σε ώρα και οι κοπέλες. Ενώ περίμεναν τις κοπέλες ξεντύθηκαν και έμειναν με τα εσώρουχα τους για να συνευρεθούν ερωτικά.

«Ο Σεργιανόπουλος σε κάποια φάση άρπαξε ένα μαχαίρι από την κουζίνα και μου ζήτησε να μου κάνει εκείνος σεξ. Εγώ αντέδρασα γιατί δεν είμαι παθητικός και με έθιξε. Κατάφερα να του πάρω το μαχαίρι και άρχισα να τον μαχαιρώνω σε διάφορα σημεία του σώματός του. Όταν σωριάστηκε κάτω, κατευθύνθηκα προς το μπάνιο για να πλυθώ επειδή είχα γεμίσει αίματα. Έπλυνα το μαχαίρι και το τοποθέτησα στο συρτάρι της κουζίνας», ισχυρίστηκε στην απολογία του ο δράστης.

Βέβαια, το κατά πόσο έχουν βάση οι ισχυρισμοί του δράστη για το παθητικό σεξ, αυτό κανένας δεν μπορεί να το γνωρίζει δεδομένου ότι δεν υπάρχει αυτόπτης μάρτυρας.

Ο δράστης είπε επίσης ότι πριν φύγει από το διαμέρισμα ερεύνησε όλους τους εσωτερικούς χώρους για να θεωρήσει η αστυνομία ότι είχε γίνει ληστεία και να αποπροσανατολιστούν οι έρευνες. Φεύγοντας είχε πάρει 100 ευρώ από το πορτοφόλι του θύματος, δύο φορητούς υπολογιστές, το κινητό του ηθοποιού και τα κλειδιά του σπιτιού και του αυτοκινήτου του. Οι δύο υπολογιστές βρέθηκαν στο σπίτι του 30χρονου, ενώ για το κινητό ισχυρίστηκε ότι το είχε πουλήσει σε άγνωστο άτομο. Για τα κλειδιά είπε, ότι τα πέταξε σε κάδο απορριμμάτων φεύγοντας και στο σπίτι του πήγε τελικά με ταξί.

Με τη δικογραφία που σχημάτισε η ασφάλεια ο δράστης παραπέμφθηκε στην εισαγγελία, όπου του ασκήθηκε ποινική δίωξη και οδηγήθηκε στις φυλακές.


alldaynews.gr