Ticker

15/recent/ticker-posts

ΟΠΕΚΑ: Τι αλλάζει από σήμερα στην εξυπηρέτηση του κοινού

opeka-ti-allazi-apo-simera-stin-exipiretisi-tou-kinou

Μέχρι τις 12 Οκτωβρίου θα εξυπηρετούνται αυτοπροσώπως μόνο επείγουσες περιπτώσεις
Από χθες 5 Οκτωβρίου έως τις 12 του ίδιου μήνα, η εξυπηρέτηση του κοινού με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Ενημέρωσης που λειτουργεί στην Κεντρική Υπηρεσία του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) στην Αθήνα (Πατησίων 30) θα γίνεται μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.

Αυτό γνωστοποίησε η διοίκηση του ΟΠΕΚΑ, λαμβάνοντας υπόψη την αναγκαιότητα λήψης μέτρων για την προστασία της δημόσιας υγείας και τα τρέχοντα επιδημιολογικά δεδομένα στο νομό Αττικής, με σκοπό την αποφυγή και τον περιορισμό της διάδοσης του κοροναϊού, αλλά και την ομαλή λειτουργία των υπηρεσιών για την εξυπηρέτηση των πολιτών.

Οι ενδιαφερόμενοι, για να κλείσουν ραντεβού, αλλά και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, μπορούν να επικοινωνούν:

Για όλα τα επιδόματα στο τηλέφωνο: 210-6241888

Αναπηρικά προνοιακά επιδόματα, τηλ. 2131519238, e-mail: anapirika@opeka.gr

Ανασφάλιστοι υπερήλικες, τηλ. 2131519206, e-mail: yperhl@opeka.gr

Οικογενειακά επιδόματα, τηλ. 2131519103, e-mail: oikogeneiaka@opeka.gr

Για τις υπηρεσίες πρωτοκόλλου, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν σκαναρισμένα τα δικαιολογητικά είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική δ/νση protokollo@opeka.gr είτε ταχυδρομικά (Πατησίων 30, Τ.Κ. 10170 Αθήνα) είτε κλείνοντας ραντεβού στα ανωτέρα τηλέφωνα.

Τα ανωτέρω ισχύουν μόνο για την Κεντρική Υπηρεσία ΟΠΕΚΑ στην Αθήνα.

Στις περιφερειακές διευθύνσεις του ΟΠΕΚΑ η εξυπηρέτηση του κοινού εξακολουθεί να πραγματοποιείται χωρίς αλλαγές, όπως αναφέρει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Ο ΟΠΕΚΑ τονίζει ότι βρίσκεται και θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στους πολίτες και να παρέχει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του. Οι πολίτες μπορούν, μέσω της ιστοσελίδας του ΟΠΕΚΑ να ενημερώνονται για όλες τις νέες δυνατότητες που παρέχονται.


.news.gr